En aquesta
activitat de cloenda, en la primera sessió, la mestra agruparà als infants en
petits grups de treball i després anirà passant per aquests grups amb una
bosseta on dins hi haurà papers on estiguin escrites parts del conte, resumides
en una frase.
Quan tots els
paperets estiguin repartits, la mestra els explicarà que han de posar en comú les
idees sobre el conte que s’han treballat anteriorment i pensin com ho podran
mostrar als seus companys i companyes. Per a poder fer l’activitat, la mestra
els deixarà temps necessari als grups per a que puguin parlar i pensar com ho
volen interpretar. La mestra, en aquesta sessió, ha d’anar passant pels
diferents grups i ajudar-los en el que segui necessari.
L’última sessió,
celebrem el dia de Carnestoltes i els infants podran crear les seves pròpies
disfresses i caretes a l’aula. Un cop tothom estigui disfressat, podran sortir
al pati i explicaran o representaran la història que han
treballat en la sessió anterior. Després, es podrà fer una taula rodona per reflexionar sobre les activitats que han realitzat, puguin
explicar com s’han sentit fent-les, que els ha agradat més, el que menys,
etc.
Preguntes guia:
- Com us heu sentit a l'hora del conte?
- Què penseu de la Pippi. Us cau bé?
- Anirieu d'aventura amb ella? Per què?
- Quina aventura us agradaria viure amb la Pippi?
- Us agaradria ser alguns nens i nenes de l'illa?
Preguntes guia:
- Com us heu sentit a l'hora del conte?
- Què penseu de la Pippi. Us cau bé?
- Anirieu d'aventura amb ella? Per què?
- Quina aventura us agradaria viure amb la Pippi?
- Us agaradria ser alguns nens i nenes de l'illa?
Objectius a treballar:
- Expressar-se de manera lingüística i corporal
- Desenvolupar la seva imaginació
- Comunicar les seves emocions i sentiments
Reviseu la redacció del darrer paràgraf. Hi ha massa repeticions.
ResponderEliminarLa resta, molt bé!